czwartek, 25 sierpnia 2011

10 groszy - 1981

Witam po przerwie
Dzisiaj zamieszczam kolejną monetę ze zbioru ,którą kupiłem na Świstaku.
Jest to 10 groszy z 1981 roku ,która została wycofana z obiegu 31 Grudnia 1994 roku.
Moneta z historycznego dla Polski roku w ,którym wprowadzono stan wojenny.
Można kupić tą monetę już za 50 groszy a w stanie menniczym już od złotówki.

Cena Monety : 0,25 zł
Cena monety wraz z przesyłką : 0,43 zł
Gdzie kupiłem monetę : Świstak.pl
Nakład : 70 000 000
Stan Monety : II+ (jak dla Mnie )


Zdjęcia Monety:



Pozdrawiam
Dawi

2 komentarze:

  1. Doskonale pamiętam tą monetę i w szczególności to, że sam jej jeszcze używałem do płacenia w sklepie. Niestety czas szybko mija i może nidługo akurat te 10 groszy zostanie prawdziwym okazem numizmatycznym :) Ja aktualnie po przeczytaniu http://www.skarbnicanarodowa.org/zlote-monety skupiam się w głównej mierze na zbieraniu złotych monet.

    OdpowiedzUsuń