sobota, 13 sierpnia 2011

5 centów - 2011

Witam
Nie dawno dostałem paczkę z monetami od kolegi torontokuba z Kanady.
W paczce znajdowało się 5 pięknych monet obiegowych Kanady.
Bardzo dziękuję za przesyłkę jak również za rozpowszechnianie numizmatyki i pomoc nowym numizmatykom.
Sądzę,że takie akcje bardzo pozytywnie wpływają na liczbę kolekcjonerów.
Oczywiście dzisiaj umieszczę zdjęcia jednej z tych monetek.
W przyszłości postaram się zamieścić inne kanadyjki :)


Cena monety wraz z przesyłką  : -
Gdzie kupiłem monetę : -
Nakład : Nieznany ( jeśli gdzieś znajdziecie dajcie info)
 Stan Monety :  I (jak dla Mnie )

Zdjęcia Monety:

Oczywiście moneta musi być odpowiednio zabezpieczona.
Osobiście preferuję trzymanie w holderach a następnie w klaserach na holdery.


Jeszcze raz dziękuję za taki piękny prezent.
Pozdrawiam
Dawi

1 komentarz:

  1. Bardzo fajne kanadyjskie centy, które bodajże nawet mam gdzieś u siebie w zbiorach. Mały i lekki pieniążek, ale bardzo ładny i ma to coś w sobie. Szkoda, że nie trafiłem na kanadyjskie złote monety http://www.skarbnicakrajowa.pl/zlote-monety gdyż takich okazów brakuje w mojej kolekcji. Bardzo możliwe że kiedyś i takie coś mi się trafi.

    OdpowiedzUsuń