piątek, 29 lipca 2011

15 kopiejek - 1983

Cześć
Dzisiaj wrzucam tak jak obiecałem monetę ze wschodniej granicy. Jest to 15 kopiejek z 1983 roku ,które zakupiłem przy okazji. Uważam że każdy z nas po winien mieć monetę z takiego państwa jak ZSRR.
Choćby dlatego że tego państwa już nie ma co dodaje przynajmiej dla mnie dodatkowo jakieś plusy.
Cena monety wraz z przesyłką  : 0,28 zł
Gdzie kupiłem monetę : Świstak.pl
Nakład : Nie znany ( jeśli gdzieś znajdziecie dajcie info)



Stan Monety :  III (jak dla Mnie )

Zdjęcia Monety:


 Dziękuję za oglądalność.
Zapraszam do komentowania


Pozdrawiam
Dawi

1 komentarz:

  1. Rosyjskie kopiejki nie są ani ładne ani pożądane przez numizmatyków. Jeszcze żeby to były srebrne monety http://www.skarbnicanarodowa.info.pl/srebrne-monety to wtedy może miałyby jakąś wartość, gdyż tak to niestety raczej nie są to pożądane monety u numizmatyków.

    OdpowiedzUsuń