sobota, 23 lipca 2011

5 złotych - 1990

Witam
Dzisiaj dorzucam do kolekcji pięciozłotówkę ,którą nie dawno kupiłem do swojego zbioru.
Stan monety nie jest najpiękniejszy ale cieszy.Osobiście ta piątka bardziej się podoba od dzisiejsze.Ma bardzo ładny nominał oraz to koło zębate dodaje jej charakteru.

Cena monety wraz z przesyłką  : 0,38 zł
Gdzie kupiłem monetę : Świstak.pl
Nakład : 38 248 000


Stan Monety :  II+ (jak dla Mnie )

Zdjęcia Monety:


W kolejnym wpisie będzie moneta ze wschodu.
Dziękuję za uwagę
Dawi

1 komentarz:

  1. Doskonale pamiętam tą monetę, gdyż to było jeszcze nie tak dano temu. Zawsze mnie dziwił fakt, że monety z poprzedniego systemu były takie lekkie. Jednak odkąd zacząłem je kolekcjonować to każda dla mnie ma wartość chociaż sentymentalną. Fajnie jak ma się u siebie w zbiorach złote monety https://www.skarbnicanarodowa.pl/zloto/zlote-monety gdyż to właśnie one stanowią swego rodzaju trzon.

    OdpowiedzUsuń